Školení Vám poskytne praktické informace a návody, jak zefektivnit komunikaci ve firmě, jak lépe zadávat informace, jak předcházet komunikačním neshodám.
Dále se dotkneme témat zpětné vazby, hodnocení výkonu a konstruktivní kritiky.
71
4
Školení ve VR je zcela odlišené od klasického školení. Účastník vnímá mnohonásobně více informací a je plně koncentrovaný, proto jsme délku i obsah školení přizpůsobili pro VR.
Cíle školení
-
poznat svůj komunikační styl a komunikační styl partnerů
-
vědomě používat techniky aktivního naslouchání
-
používat asertivní způsob jednání
-
umět pochválit druhé i přijmout pochvalu od druhých
-
dodržování zásad zpětné vazby
-
nacvičit si účinné způsoby předávání informací, instrukcí a zadávání úkolů
Díky technologii VR doslova prožijete celý svůj trénink, který je tak mnohonásobně efektivnější než klasické školící metody.
Obsah školení
-
komunikace, podstata komunikace, komunikační proces
-
základní formy komunikace
-
jak efektivně komunikovat s lidmi
-
zásady dávání a přijímání zpětné vazby
-
pochvala vs. výtka
-
předávání informací a zadávání úkolů
Školení je speciálně designováno pro VR, proto jeho délka je 71min ale informační hodnota, kterou si účastník odnese odpovídá v průměru klasickému 8h školení.
Lektor – Mgr. Pavel Pavlas
Školím přes 20 let malé, střední a velké firmy. Udělat školení do virtuální reality byla pro mě opravdová výzva, protože jsem musel zahodit všechno co jsem znal a začít úplně od začátku.
Výsledkem je unikátní koncept školení ve VR tak, aby se uživatel cítil pohodlně a zároveň byla uživateli předána maximální informační hodnota. Hlavní výhodou VR je, že školený vnímá mnohonásobně více informací, proto školení může být až 8x kratší než klasické školení v zasedačce.